Sprawność układu hamulcowego jest kluczowa dla bezpieczeństwa. W naszym warsztacie samochodowym świadczymy usługi związane z okresową konserwacją układu hamulcowego, jak i z doraźnymi naprawami hamulców i diagnostyką.
Wymiana klocków i tarcz hamulcowych
Nasi wyszkoleni technicy pomogą w regularnej kontroli i wymianie zużywających się elementów układu hamulcowego. Zapewniamy wymianę klocków hamulcowych między innymi w autach:
- Opel Zafira, Astra, Insignia, Corsa, Movano, Meriva, Vectra
- Audi A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q2, Q3, Q4, Q5, Q6, Q7
- Volkswagen Golf, Passat, Touran, Sharan, Tiguan, Amarok, Arteon, Jetta, Bora, Transporter
- Honda Accord, Civic, Jazz, HR-V, CR-V, City, CRX, Prelude
- Seat Ibiza, Altea, Alhambra, Leon, Exeo
- Renault Master, Kangoo, Clio, Traffic, Scenic, Megane
- Peugeot 206, 207, 307, 308, 407, 508, Boxer
- Citroen C1, C2, C3, C4, C5, Jumper, Berlingo
- Hyundai Getz, i10, i20, i30, i40, ix20, ix35, Tucson, Santa Fe
- Mitsubishi Lancer, Colt, Galant, Outlander, Pajero, Spacestar
- Ford Fiesta, C-Max, B-Max, Galaxy, Kuga, Mondeo, Focus, Tourneo
- BMW Serie 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, X1, X2, X3, X4, X5, X6
- Mercedes-Benz Vito, Sprinter, A-klasa, B-klasa, C-klasa
- Nissan Almera, Juke, Qashqai, Micra, Patrol
- Skoda Octavia, Fabia, Felicia, Superb, Citigo, Kamiq, Karoq
- Mazda Demio, CX-30, CX-7, CX-5, CX-3, 2, 3, 5, 6
- Jaguar X-Type, S-Type, XF, XJ
- Volvo S40, S60, V40, V50, V70, S80, C30, XC60, XC70, XC90
- Fiat Panda, Tipo, Punto, 500, Bravo, Cinquecento, Seicento, Ducato, Doblo
- Toyota Auris, Avensis, Corolla, RAV4, Yaris, Verso
- Saab 9-3, 9-5, 900, 9000
- Suzuki Swift, Vitara, Grand Vitara, SX4, Ignis, Jimny
- Toyota Auris, Corolla, Avensis, CH-R, Prius
Stosujemy klocki i tarcze hamulcowe renomowanych firm takich jak ATE, TRW, Bosch, na prośbę klienta także ściągamy oryginały.
Naprawa zapieczonych hamulców
Pomagamy w diagnostyce usterek takich jak zapieczone zaciski hamulcowe. Do częstych objawów należy obniżenie skuteczności hamowania, piski z okolic kół, a także spadek osiągów i zwiększone użycie paliwa. Zapieczone zaciski hamulcowe mogą skutkować nierównym zużyciem elementów układu hamulcowego, w szczególności tarcz. Przyczyny tego rodzaju problemów to zwykle rdza na prowadnicach, zapchanie elementów pyłem z klocków i inne. W naszym warsztacie diagnozujemy problem i oferujemy naprawę uszkodzonych elementów.
Wycieki z układu hamulcowego
Skutkiem korozji i zużycia przewodów hamulcowych mogą być wycieki płynu hamulcowego. Czasem prowadzi to do zmniejszenia skuteczności hamowania, choć niewielkie wycieki mogą nie ujawniać się do momentu mocnego hamowania w sytuacji awaryjnej. Z tego względu istotna jest okresowa kontrola zarówno gumowych połączeń (które mogą ze starością parcieć) oraz podatnych na korozje przewodów metalowych. W naszym serwisie samochodowym pomagamy w diagnostyce tego rodzaju usterek oraz zapewniamy wymianę uszkodzonych elementów, w tym przewodów hamulcowych.
Koszt wymiany klocków hamulcowych oraz napraw
Odnośnie kosztów wymiany klocków hamulcowych, tarcz oraz innych elementów prosimy o kontakt pod numerem 608 062 824.